Darmowa wysyłka zamówień internetowych od 150 zł. Przelew 14 dni dla placówek publicznych.

Pakiet - operacje myślowe i pamięć Zobacz większe

Pakiet - operacje myślowe i pamięć

199178

Produkt dostępny

325,50 zł



Pobierz plik

Więcej informacji

Pakiet operacje myślowe i pamięć zawiera:

• 199071 Zapamietaj, pokaż, 1 szt.

• 116166 Paluszek - zabawka edukacyjna, 1 szt.

• 199075 Jak to się stało , 1 szt.

• 199021 Rodzina - historyjki obrazkowe, 1 szt.

• 011010 Memo - Proste sposoby na ochronę przyrody, 1 szt.

Opis składników zestawu:

• 199071 - Zapamiętaj, pokaż…, 1 szt.
Ćwiczenia w naśladowaniu, rozpoznawaniu i nazywaniu czynności oraz w zapamiętywaniu sekwencji ruchowych.
Karty, na których zostały przedstawione w symboliczny sposób czynności, można wykorzystać do pracy z grupą dzieci, ale także w pracy indywidualnej z jednym dzieckiem lub dorosłym. Urozmaiceniem ćwiczeń mogą być zabawy z kostką (101215), sprzedawaną osobno.
• 24 karty o wym. 14,5 x 14,5 cm

• 116166 - Paluszek - zabawka edukacyjna, 1 szt
Gra przeznaczona do celów edukacyjnych, wykorzystywana w terapii zaburzeń w sferach percepcji wzrokowej, motorycznej oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej. Gra jest ukierunkowana na kształcenie i rozwój zdolności manualnych oraz rozwój zmysłów, stymulację i koordynację pracy obu półkul mózgowych. Celem gry jest wzmocnienie koncentracji i uwagi, odbiór sensoryczny, pobudzenie kreatywności oraz relaks. Gra polega na układaniu wzorów poprzez przesuwanie kulek umieszczonych w pudełku, przez otwory w spodniej części pojemnika.
• 18 kart zadań
• pojemnik
• 24 kuleczki
• instrukcja

• 199075 - Jak to się stało?, 1 szt.
Gra ma na celu uświadamiać dzieciom, jakie mogą być konsekwencje nieprzestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa. Składa się z 4 plansz magnetycznych formatu A3 przedstawiających sytuacje, w których konieczna jest interwencja przedstawicieli służb ratowniczych (strażaka, policjanta, lekarza oraz ratownika) oraz z 16 mniejszych magnetycznych obrazków (po 4 obrazki do każdej tabliczki), ukazujących niewłaściwe zachowania dzieci, które doprowadziły do groźnych wydarzeń. Zadaniem dzieci jest dobieranie małych obrazków do plansz według zasady przyczyna - skutek oraz opowiadanie historii.
• 4 tabliczki A3
• 16 magnetycznych obrazków

• 199021 - Rodzina - historyjki obrazkowe, 1 szt.
Pomoc ukazuje cykl życia rodzinnego jako naturalnego procesu rozwojowego. Przedstawia etapy rozwoju rodziny - od chwili, gdy chłopak i dziewczyna poznają się, poprzez ich ślub, narodziny dzieci, aż do czasu odchodzenia dzieci z domu. Układanie i omawianie historyjki ma na celu uświadomienie dziecku, jak ważna jest rola rodziny, na jakim etapie rozwoju znajduje się jego własna rodzina. Ta sama historyjka przygotowana została w 5 wersjach, by dodatkowo kształtować wśród dzieci poczucie akceptacji wobec osób niepełnosprawnych lub różniących się nieco swoim wyglądem. Gra może być wykorzystywana podczas pracy z dziećmi z różnych grup wiekowych, od 3. roku życia. Przydatna podczas zajęć indywidualnych i grupowych, zarówno dydaktycznych, jak i terapeutycznych. Celem jest uświadomienie roli rodziny w życiu każdego człowieka, zapoznanie z istotą cyklu życia rodziny oraz fazami jej rozwoju, uświadomienie etapu rozwoju, na którym znajduje się rodzina dziecka, nauka rozpoznawania, wyrażania i nazywania emocji, pomoc dziecku w akceptowaniu narodzin młodszego rodzeństwa, rozwój dojrzałości społecznej, poznawanie, rozumienie i zapamiętywanie norm społecznych, rozwijanie umiejętności akceptacji wobec odmiennego wyglądu, tolerancji wobec osób niepełnosprawnych, stymulowanie rozwoju myślenia przyczynowo-skutkowego, poszerzanie zasobu słownictwa, ćwiczenie budowania wypowiedzi ustnych, tworzenia historii, opowiadań, nauka układania dialogów i odgrywania ról.
• 55 kart o wym. 9,8 x 14,1 cm

• 011010 - Memo - Proste sposoby na ochronę przyrody, 1 szt
Gra prezentuje kilka sposobów na codzienne dbanie o środowisko przyrodnicze. Przyjazne postaci na obrazkach uczą, jak należy oszczędzać wodę, energię, segregować różne rodzaje odpadów, a także zachęcają do codziennego korzystania z roweru i toreb wielokrotnego użytku.
Gra nie tylko ćwiczy pamięć dzieci, lecz również uświadamia, że nawet małe dziecko, poprzez swoje proekologiczne nawyki ma wpływ na poprawę stanu środowiska naturalnego. Z myślą o ochronie środowiska świadomie zrezygnowano z pakowania pudełka w folię.

• 32 kartoniki o wym. 7,1 x 7,1 cm

Produkty polecane

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:

Pobierz plik

Kliknij, aby się z nami skontaktować