Darmowa wysyłka zamówień internetowych od 150 zł. Przelew 14 dni dla placówek publicznych.

Zestaw: Magiczny Dywan i Photon

821043

Produkt złożony, o dostępność zapytaj BOK

11 289,80 zł

-19,90 zł

11 309,70 zł

Więcej informacji

Skład zestawu:

• Magiczny Dywan z pakietem Fun I (821001)
• Pakiet do nauki kodowania I-III (821027)
• Robot Photon (821200)
• Pakiet do pracy z Photonem (821042)

 

Magiczny Dywan z pakietem Fun I (821001)

Magiczny Dywan - wersja FUN I wraz z pakietem gier dedykowany jest do przedszkoli i klas 1-3 szkoły podstawowej. To interaktywna pomoc dydaktyczna łącząca multimedia z aktywnością ruchową. Zawiera bogatą ofertę gier zabaw i quizów i aranżowanych sytuacji edukacyjnych, które angażują dzieci w obrębie interaktywnej podłogi czy stołu. Uwzględniają one podstawę programową wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego.

Umieszczony pod sufitem projektor tworzy wirtualny „Magiczny Dywan” łączący wiele różnorakich środków przekazu: obrazy, teksty, animację, muzykę, wideo, które wspomagają rozwój psychofizyczny dziecka. Magiczny dywan wykorzystywany jako pomoc dydaktyczna, sprawi że dzieci znacznie chętnej będą uczestniczyć w zajęciach lekcyjnych. Taka forma nauki stanowi również przyjemną formę spędzania czasu podczas przerw między lekcjami czy na świetlicy szkolnej.

Interaktywną podłogę dzieci obsługują za pomocą ruchów rak i nóg. Nauczyciel może korzystać także z pilota.

Magiczny Dywan składa się z:

- zintegrowanego systemu czujników,
- wbudowanego projektora,
- wbudowanego komputera,
- zestawu gier i aplikacji.

Można używać go używać w każdym pomieszczeniu z gładkim i jednolitym podłożem. Wielkość wyświetlanego obrazu zależy od wysokości zawieszenia urządzenia nad podłożem i zbliżona jest do prostokąta o wymiarach 2 x 3 metry m (przy podwieszeniu urządzenia na wysokości ok. 3 m). Magiczny Dywan jako interaktywne urządzenie projekcyjne może spełniać funkcję podłogi i stołu interaktywnego, co daje ogromne możliwości jego wykorzystania w różnorodnych przestrzeniach i miejscach.

Cechy urządzenia:

Możliwość podłączenia do internetu:
- kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia,
- radiowego WiFi poprzez dongle WiFi wkładany do portu USB umieszczonego w tylnej płycie urządzenia (moduł WiFi w komplecie). UWAGA: nie każdy dongle WiFi zadziała. Rekomendujemy dongle TP-Link TL-WN722N.

Dostęp do internetu pozwala m.in. na:
- zdalne wykonywanie upgradów, w tym dogrywanie nowych gier (odpłatne abonamenty na nowe gry)
- zdalne wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych
- zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia - funkcja ważna na placach zabaw

Możliwość podłączenia zewnętrznych głośników:
Gniazdo AUDIO, umieszczone na tylnej płycie urządzenia pozwala na dołączenie zewnętrznego systemu nagłaśniającego.

W komplecie zestaw aż 52 gier i zabaw interaktywnych.

   Magiczny Dywan opis gier FUN I
 

Pakiet do nauki kodowania I-III (821027)

Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania) od przedszkola po VIII klasę szkoły podstawowej, które wykorzystuje interaktywną podłogę „Magiczny Dywan” wraz z dedykowaną platformą.

Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się części metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.

Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera:
1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
- każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
- gry i zabawy w zestawie: „Szachownice”, „Domino”, „Port Morski”, „Kodowanie - dekodowanie”
2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w edukacji wczesnoszkolnej (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
4. Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
5. karty z instrukcjami do gier

 

Robot Photon (821200)

Zestaw zawiera:

• Jednego robota edukacyjnego Photon (pudełko zawiera: robota Photon, przewód microUSB do ładowania robota, instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną),
• Dostęp do aplikacji Photon EDU, Coding, Robot oraz Photon Magic Bridge,
• Dostęp do stale aktualizowanej bazy scenariuszy prowadzenia zajęć oraz dodatkowych materiałów dydaktycznych w formie cyfrowej.

Wyprodukowany w Polsce.

Photon jest najbardziej zaawansowanym technologicznie robotem edukacyjnym dostępnym na rynku. Wyposażonego w 10 czujników robota można zaprogramować na tysiące sposobów – wykryje przeszkody, zareaguje na dźwięk, zmiany oświetlenia czy dotyk.

Dostosowany do podstawy programowej MEN

W zestawie z robotem edukacyjnym Photon i aplikacją EDU nauczyciel otrzymuje pakiet scenariuszy i przykładów zajęć pozwalających realizować program podstawy programowej dla przedmiotów „zajęcia komputerowe” oraz „informatyka” zgodnie z wymaganiami określonymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Dzięki stale rozwijanej i aktualizowanej bazie scenariuszy (dostępnej online), robot może zostać wykorzystany również do nauki matematyki, geografii, fizyki czy nawet języków obcych.
Robot edukacyjny Photon EDU sprawdzi się także jako urządzenie wspierające rozwój dzieci w domu, w świetlicach szkolnych, bibliotekach oraz podczas zajęć specjalnych.

Obsługa robota jest prosta i intuicyjna. Photon jest gotowy do działania zaraz po wyjęciu z pudełka, nie wymaga żadnej konfiguracji i może być obsługiwany przez każdego nauczyciela bez przygotowania i wykształcenia technicznego.

Aplikacja EDU dostępna jest jedynie w ofercie dystrybucji na rynku edukacyjnym, nie komercyjnym.

Możliwości Photona:

 

Robot Photon EDU przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3-18 lat.

*programowanie z poziomu laptopa lub komputera wymaga Magic Dongle, który działa z komputerami wyposażonymi w system Windows 7 i nowsze. (nie znajduje się w zestawie z robotem 821207 - Magic Dongle do robota Photon)
 

Photon to pierwszy na świecie interaktywny robot edukacyjny, który rozwija się razem z dzieckiem. Oznacza to, że jego umiejętności są ściśle powiązane z tym, czego nauczyło się dziecko. Po wyjęciu Photona z pudełka, robot nie potrafi nic. To dzieci pomagają mu nauczyć się wszystkiego od podstaw – kierunków, kolorów czy nawet reagowania na bodźce poprzez rysowanie ścieżki palcem na urządzeniu mobilnym (Photon Draw). Starsze dzieci w przedszkolu lub szkole podstawowej mogą uczyć się programowania robota przy pomocy instrukcji w postaci symboli lub kolorowych bloczków (Photon Badge, Photon Blocks). Photon Code przeznaczony dla dzieci w szkole podstawowej lub szkole średniej umożliwia układanie sekwencji kodu, zbliżonych do prawdziwego programowania.

Robot Photon ma możliwość rozbudowywania go o nowe funkcjonalności po integracji robota z komputerem za pomocą Magic Dongle (do kupienia osobno). Umożliwia ona wykorzystanie takich narzędzi jak: Scratch, MakeCode, Javascript czy języka Apple Swift (dostępnego tylko na Apple iPad).
 

Aplikacja edukacyjna:

       Photon EDU

Aplikacja kierowana do pedagogów pozwalająca na prowadzenie zajęć w oparciu o dedykowane scenariusze. Do bezpłatnego pobrania w sklepie GooglePlay oraz AppStore. Poniżej znajdują się linki do pobrania aplikacji.

Aplikacja dostępna jedynie w ofercie dystrybucji na rynku edukacyjnym. Robot zakupiony poprzez kanały rynku konsumenckiego (m.in. w sklepach stacjonarnych) nie połączy się z aplikacją Photon EDU. Interfejs aplikacji i instrukcje w języku polskim. 

          

 

 

    Photon Coding

Aplikacja przeznaczona dla pedagogów chcących samodzielnie prowadzić zajęcia, w oparciu o własne autorskie scenariusze prowadzenia zajęć. Aplikacje do pobrania: 

                

    
 

    Photon Robot


Fabularna aplikacja przeznaczona dla samodzielnie pracujących dzieci, znajdująca zastosowanie m.in. w świetlicach szkolnych. Aplikacja składa się z 10 rozdziałów zapewniających kilkanaście tygodni wspaniałej zabawy związanej z podstawami programowania. Aplikacje do pobrania:

 

     Photon Magic Bridge

Aplikacja umożliwiająca programowanie robota przy pomocy komputera, wykorzystanie tablicy interaktywnej i innych integracji. Aplikacja dostępna do bezpłatnego pobrania na stronie www.photonrobot.com/pl/magic-bridge. Wymaga Photon Dongle (do kupienia oddzielnie). Ponadto aplikacja zawiera dostęp do popularnych programów, jak Scratch czy Make Code.

    Photon Rivals - już wkrótce!
Aplikacja dedykowana jest dzieciom podczas czasu wolnego. Świetna zabawa z elementami rywalizacji idealnie opisują działanie aplikacji. Dzięki refleksowi, sprytowi i strategicznemu myśleniu dzieci staną się mistrzami Photonowych bitew.

Scenariusze do robota edukacyjnego Photon

Scenariusze prowadzenia zajęć składają się z 3 dostosowanych do odpowiednich etapów kształcenia poziomów: A (przedszkole), B (kl. 1 - 3), C (kl. 4 - 8). Baza scenariuszy jest stale rozwijana, pozwalając przeprowadzić kilkadziesiąt godzin zajęć dydaktycznych.

Bezpłatne przykładowe scenariusze zajęć do pobrania:

Poziom A (przedszkole)
Poziom B (kl. 1-3)

Poziom C (kl. 4-8)

Komplet scenariuszy dostępny jest dla zalogowanych użytkowników po zakupie robota Photon.

Lekcje pokazowe z robotem Photon

1. Lekcja pokazowa z robotem Photon - Mierzenie Odległości
2. Lekcja pokazowa z robotem Photon - Sąsiedzi Polski

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Do nauki programowania z robotem Photon niezbędne jest urządzenie mobilne (tablet, smartfon) lub komputer albo laptop (z podłączonym Photon Magic Dongle, który jest sprzedawany osobno).

Wymagania minimalne tabletu lub smartfonu do sterowania robotem:

  • procesor 1.2 GHz, 4 rdzenie
  • pamięć 8 GB, pamięć RAM 1 GB DDR3
  • ekran 7”, rozdzielczość 1024 x 600
  • system min. Android 4.4 KitKat iOS8.0+
  • bluetooth min. Bluetooth 4.0.

W przypadku komputerów z systemem Windows, Photon Magic Dongle działa z komputerami wyposażonymi w system Windows 7+, FireOS 4.1.1+, MacOS 10.9+, CromeOS 52+

Urządzenie mobilne nie jest integralną częścią zestawu.

Wymiary robota:
Szerokość: 17,2 cm
Długość: 17 cm
Wysokość: 19 cm

Waga robota: 690 g

Photon i nowe technologie

Integracja z komputerem PC

Integracja robota z komputerem za pomocą Photon Magic Dongle (do kupienia osobno) umożliwia wykorzystanie takich narzędzi jak: Scratch, MakeCode oraz tablica interaktywna do nauczania programowania za pomocą Photona.

Integracja z tablicą interaktywną

Kodowanie na ekranie! Dzięki integracji Photona z komputerem, możliwe jest programowanie bezpośrednio z interaktywnej tablicy podczas lekcji, prowadzenie zajęć grupowych. Zainteresowanie i zaangażowanie całej klasy podczas nauki nigdy nie było prostsze.

Integracja z Magicznym Dywanem

Dedykowane Photonowi aplikacje zainstalowane na Magicznym Dywanie umożliwiają kreowanie wirtualnego i interaktywnego środowiska do programowania. Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w edukacji jest dzięki temu na wyciągnięcie ręki.

Integracja z Makey Makey

Wykorzystanie Makey Makey, czyli kreatywnego zestawu do wymyślania wynalazków daje nieograniczone możliwości rozbudowywania interakcji z Photonem. Sterowanie robotem za pomocą owoców? Teraz jest to możliwe.

Integracja z IBM Watson

Integracja z super komputerem IBM Watson wprowadza interakcję z Photonem na zupełnie nowy poziom. Dzięki głosowemu programowaniu, obsługa robota staje się także możliwa dla dzieci z niepełnosprawnościami układu ruchu.
 

Pakiet do pracy z Photonem (821042)

Zestaw 4 gier przeznaczony do pracy z Robotem Photon (821200, sprzedawany osobno).
1. Wiosenny piknik
Photon wybiera się na piknik, ale najpierw musi zebrać wszystkie owoce, które wysypały się z koszyka. Pomożesz mu?
2. Owocowe zbiory
Photon uwielbia owoce, pomóż mu zebrać ich jak największą ilość. Nie jest to łatwa sprawa, ponieważ smaka na nie mają też ogrodowe owady.
Dasz radę?
3. Kolorowe kształty
Uwielbiasz nowe technologie i czujesz w sobie duszę artysty? Świetnie się składa! Z pomocą Photona zaprogramujesz dzieło sztuki! Gotowy do zabawy?
4. Wędrówka w nieznane
Zabierz Photona na wycieczkę- przemierzycie nieodkryte dotąd szlaki.
Ważne jest, aby nie zboczyć z kursu. Steruj Photonem tak, aby nie zjechał ze ścieżki i dotarł do mety. Do dzieła!



Tematyka strony: wyposażenie szkół, wyposażenie przedszkola, pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, wyposażenie żłobków i przedszkoli
Kliknij, aby się z nami skontaktować