Darmowa wysyłka zamówień internetowych od 150 zł. Przelew 14 dni dla placówek publicznych.

Zestaw: Magiczny Dywan i Photon

821043

Produkt dostępny

11 289,80 zł

-19,90 zł

11 309,70 zł

Więcej informacji

Skład zestawu:

• Magiczny Dywan z pakietem Fun I (821001)
• Pakiet do nauki kodowania I-III (821027)
• Robot Photon (821200)
• Pakiet do pracy z Photonem (821042)

 

Magiczny Dywan z pakietem Fun I (821001)

Magiczny Dywan to interaktywna pomoc dydaktyczna dedykowana między innymi do przedszkoli i szkół. Umożliwia przeprowadzenie różnorodnych ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych. Zabawa i nauka z jej wykorzystaniem rozwija u dzieci dużą motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową a także spostrzegawczość i szybkość reakcji.

Magiczny Dywan zawiera zintegrowany system czujników ruchu, projektor i komputer. Można stosować go w każdym pomieszczeniu o jasnym, jednolitym podłożu. Obraz wyświetlany ze specjalnie zaprojektowanego rzutnika tworzy „wirtualny, magiczny dywan”, na którym dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym mogą przezywać wspaniałe przygody, począwszy od gier i zabaw ruchowych po edukację poznawczą ze wszystkich dziedzin wiedzy. Dziecko uczestniczy w zabawie, grze czy zadaniu dydaktycznym za pomocą ruchów rąk lub nóg.

Wymiary „wyświetlanego obszaru” to ok. 2 x 3 m (dla ok. 3 m wysokości podwieszonego urządzenia).

Magiczny Dywan posiada teraz nowe, interaktywne menu. Może być obsługiwany przez nauczyciela na dwa sposoby: albo steruje on urządzeniem przy użyciu pilota (zasada działania jest taka sama, jak w przypadku pilota do TV), albo całkowicie interaktywnie - ruchami rąk i nóg. Osoby przyzwyczajone do pilota mogą wyłączyć interaktywność menu w „opcjach”, które obecnie są dostępne pod klawiszem MODE.

Dodatkowe cechy urządzenia:

1. Możliwość podłączenia do internetu:
- kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia,
- radiowego WiFi poprzez dongle WiFi wkładany do portu USB umieszczonego w tylnej płycie urządzenia (moduł WiFi w komplecie).
2. Możliwość podłączenia zewnętrznych głośników: gniazdo AUDIO, umieszczone na tylnej płycie urządzenia pozwala na dołączenie zewnętrznego systemu nagłaśniającego - głośność 20 W.

W komplecie zestaw 52 gier i zabaw interaktywnych. Po aktywacji gry pojawia się ekran z jej nazwą i pole start. Przed wejściem do gry można odtworzyć krótką animację, która pokazuje, jak grać (ikona w prawym dolnym rogu ekranu). Wszystkie dotychczasowe gry zyskały nową szatę graficzną. Poprawiony został także efekt grywalności większości gier - wprowadzono nowe ulepszone mechanizmy wykrywania ruchu.

Więcej informacji oraz opis gier

 

Pakiet do nauki kodowania I-III (821027)

Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania) od przedszkola po VIII klasę szkoły podstawowej, które wykorzystuje interaktywną podłogę „Magiczny Dywan” wraz z dedykowaną platformą.

Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się części metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.

Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera:
1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
- każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
- gry i zabawy w zestawie: „Szachownice”, „Domino”, „Port Morski”, „Kodowanie - dekodowanie”
2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w edukacji wczesnoszkolnej (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
4. Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
5. karty z instrukcjami do gier

 

Robot Photon (821200)

Zestaw zawiera:

• Jednego robota edukacyjnego Photon (pudełko zawiera: robota Photon, przewód microUSB do ładowania robota, instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną)
• Dostęp do aplikacji Photon EDU, Coding oraz Robot,
• Dostęp do stale aktualizowanej bazy scenariuszy prowadzenia zajęć oraz dodatkowych materiałów dydaktycznych w formie cyfrowej.

Wyprodukowany w Polsce.

Photon jest najbardziej zaawansowanym technologicznie robotem edukacyjnym dostępnym na rynku. Wyposażonego w 10 czujników robota można zaprogramować na tysiące sposobów – wykryje przeszkody, zareaguje na dźwięk, zmiany oświetlenia czy dotyk.

Dostosowany do podstawy programowej MEN

W zestawie z robotem edukacyjnym Photon i aplikacją EDU nauczyciel otrzymuje pakiet scenariuszy i przykładów zajęć pozwalających realizować program podstawy programowej dla przedmiotów „zajęcia komputerowe” oraz „informatyka” zgodnie z wymaganiami określonymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Dzięki stale rozwijanej i aktualizowanej bazie scenariuszy (dostępnej online), robot może zostać wykorzystany również do nauki matematyki, geografii, fizyki czy nawet języków obcych.

Aplikacja EDU dostępna jest jedynie w ofercie dystrybucji na rynku edukacyjnym, nie komercyjnym.

Możliwości Photona:

Robot Photon EDU przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3-18 lat.

- przedszkole i klasy 1-6 – programowanie z poziomu urządzeń mobilnych,

- klasy 7-8 i licea – programowanie z poziomu urządzeń stacjonarnych

*programowanie z poziomu laptopa lub komputera wymaga Magic Dongle, który działa z komputerami wyposażonymi w system Windows 7 i nowsze. (nie znajduje się w zestawie z robotem 821207 - Magic Dongle do robota Photon)

Photon to pierwszy na świecie interaktywny robot edukacyjny, który rozwija się razem z dzieckiem. Oznacza to, że jego umiejętności są ściśle powiązane z tym, czego nauczyło się dziecko. Po wyjęciu Photona z pudełka, robot nie potrafi nic. To dzieci pomagają mu nauczyć się wszystkiego od podstaw – kierunków, kolorów czy nawet reagowania na bodźce poprzez rysowanie ścieżki palcem na urządzeniu mobilnym (Photon Draw). Starsze dzieci w przedszkolu lub szkole podstawowej mogą uczyć się programowania robota przy pomocy instrukcji w postaci symboli lub kolorowych bloczków (Photon Badge, Photon Blocks). Photon Code przeznaczony dla dzieci w szkole podstawowej lub szkole średniej umożliwia układanie sekwencji kodu, zbliżonych do prawdziwego programowania.

Robot Photon ma możliwość rozbudowywania go o nowe funkcjonalności po integracji robota z komputerem za pomocą Magic Dongle (do kupienia osobno). Umożliwia ona wykorzystanie takich narzędzi jak: Scratch, MakeCode, Javascript czy języka Apple Swift (dostępnego tylko na Apple iPad) 

Photon opracowany został w ścisłej współpracy dzieci z zespołem psychologów Uniwersytetu SWPS. Dzięki temu jest w stanie stymulować rozwój dzieci w najbardziej odpowiedni
sposób, na każdym etapie ich rozwoju.

Konstrukcja robota jest w pełni bezpieczna dla dzieci.
 

APLIKACJA EDUKACYJNA

     Photon EDU

Aplikacja dedykowana pedagogom. Pozwalająca na prowadzenie zajęć w oparciu o dedykowane scenariusze. Do bezpłatnego pobrania w sklepie GooglePlay oraz AppStore. Aplikacja dostępna jedynie w ofercie dystrybucji na rynku edukacyjnym.

POZOSTAŁE APLIKACJE

     Photon Coding

Aplikacja przeznaczona dla pedagogów chcących samodzielnie prowadzić zajęcia, w oparciu o własne autorskie scenariusze prowadzenia zajęć.

      Photon Robot

Fabularna aplikacja przeznaczona dla samodzielnie pracujących dzieci, znajdująca zastosowanie m.in. w świetlicach szkolnych.

      Photo Desktop

Aplikacja umożliwiająca programowanie robota przy pomocy komputera, wykorzystanie tablicy interaktywnej i innych integracji. Aplikacja dostępna do bezpłatnego pobrania na stronie www.photonrobot.pl.  Wymaga Photon Dongle (do kupienia oddzielnie)

   Photon Rivals

Aplikacja dedykowana do zabawy i rywalizacji "na czary" pomiędzy robotami w wolnym czasie uczniów. W tej aplikacji liczy się refleks, spryt i strategiczne myślenie.

Więcej informacji i linki do pobrania  

Więcej informacji i linki do pobrania

Minimalne wymagania sprzętowe:

Do nauki programowania z robotem Photon niezbędne jest urządzenie mobline.

Wymagania minimalne tabletu lub smartfonu do sterowania robotem (procesor 1.2 GHz, 4 rdzenie, pamięć 8 GB, pamięć RAM 1 GB DDR3, ekran 7”, rozdzielczość 1024 x 600, system operacyjny min. Android 4.4 KitKat lub iOS 7.0, Bluetooth 4.0 lub nowszy).

Urządzenie mobilne nie jest integralną częścią zestawu.

Wymiary robota:

Szerokość: 17,2 cm
Długość: 17 cm

Wysokość: 19 cm

Waga robota: 690 g

 

Pakiet do pracy z Photonem (821042)

Zestaw 4 gier przeznaczony do pracy z Robotem Photon (821200, sprzedawany osobno).
1. Wiosenny piknik
Photon wybiera się na piknik, ale najpierw musi zebrać wszystkie owoce, które wysypały się z koszyka. Pomożesz mu?
2. Owocowe zbiory
Photon uwielbia owoce, pomóż mu zebrać ich jak największą ilość. Nie jest to łatwa sprawa, ponieważ smaka na nie mają też ogrodowe owady.
Dasz radę?
3. Kolorowe kształty
Uwielbiasz nowe technologie i czujesz w sobie duszę artysty? Świetnie się składa! Z pomocą Photona zaprogramujesz dzieło sztuki! Gotowy do zabawy?
4. Wędrówka w nieznane
Zabierz Photona na wycieczkę- przemierzycie nieodkryte dotąd szlaki.
Ważne jest, aby nie zboczyć z kursu. Steruj Photonem tak, aby nie zjechał ze ścieżki i dotarł do mety. Do dzieła!



Tematyka strony: wyposażenie szkół, wyposażenie przedszkola, pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, wyposażenie żłobków i przedszkoli
Kliknij, aby się z nami skontaktować