Darmowa wysyłka zamówień internetowych od 150 zł. Przelew 14 dni dla placówek publicznych.

Magiczny dywan + FUN I + nauka kodowania I-III

821029

Produkt złożony, o dostępność zapytaj BOK

10 489,90 zł

Istnieje możliwość zakupu ze stawką VAT 0% - o szczegóły zapytaj konsultanta: 0 801 577 544

Więcej informacji

Zestaw zawiera:
(821001) Magiczny Dywan z pakietem gier FUN I
(821027) Pakiet gier KODOWANIE I-III

 

Magiczny Dywan - wersja FUN I wraz z pakietem gier dedykowany jest do przedszkoli i klas 1-3 szkoły podstawowej. To interaktywna pomoc dydaktyczna łącząca multimedia z aktywnością ruchową. Zawiera bogatą ofertę gier zabaw i quizów i aranżowanych sytuacji edukacyjnych, które angażują dzieci w obrębie interaktywnej podłogi czy stołu. Uwzględniają one podstawę programową wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego.

Pakiet gier ANG.I przeznaczony jest przede wszystkim do prowadzenia zajęć w przedszkolu Gry Zawierają zestaw słówek, zgodny z wymaganiami aktualnie obowiązującej podstawy programowej. Przeznaczone są do zajęć edukacyjnych w grupie z zakresu nauki i powtarzania wiadomości i umiejętności. Zestaw gier pozwala nauczycielowi na połączenie zabawach ruchowych z nauką języka. Nauczyciel może swobodnie dodawać własne polecenia i zadania dla dzieci. Angielski quiz dla przedszkolaków I składa się z 4 gier do Magicznego Dywanu.

Umieszczony pod sufitem projektor tworzy wirtualny „Magiczny Dywan” łączący wiele różnorakich środków przekazu: obrazy, teksty, animację, muzykę, wideo, które wspomagają rozwój psychofizyczny dziecka. Magiczny dywan wykorzystywany jako pomoc dydaktyczna, sprawi że dzieci znacznie chętnej będą uczestniczyć w zajęciach lekcyjnych. Taka forma nauki stanowi również przyjemną formę spędzania czasu podczas przerw między lekcjami czy na świetlicy szkolnej.

Interaktywną podłogę dzieci obsługują za pomocą ruchów rak i nóg. Nauczyciel może korzystać także z pilota.

Magiczny Dywan składa się z:

- zintegrowanego systemu czujników,
- wbudowanego projektora,
- wbudowanego komputera,
- zestawu gier i aplikacji.

Można używać go używać w każdym pomieszczeniu z gładkim i jednolitym podłożem. Wielkość wyświetlanego obrazu zależy od wysokości zawieszenia urządzenia nad podłożem i zbliżona jest do prostokąta o wymiarach 2 x 3 metry m (przy podwieszeniu urządzenia na wysokości ok. 3 m). Magiczny Dywan jako interaktywne urządzenie projekcyjne może spełniać funkcję podłogi i stołu interaktywnego, co daje ogromne możliwości jego wykorzystania w różnorodnych przestrzeniach i miejscach.

Cechy urządzenia:

Możliwość podłączenia do internetu:
- kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia,
- radiowego WiFi poprzez dongle WiFi wkładany do portu USB umieszczonego w tylnej płycie urządzenia (moduł WiFi w komplecie). UWAGA: nie każdy dongle WiFi zadziała. Rekomendujemy dongle TP-Link TL-WN722N.

Dostęp do internetu pozwala m.in. na:
- zdalne wykonywanie upgradów, w tym dogrywanie nowych gier (odpłatne abonamenty na nowe gry)
- zdalne wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych
- zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia - funkcja ważna na placach zabaw

Możliwość podłączenia zewnętrznych głośników:
Gniazdo AUDIO, umieszczone na tylnej płycie urządzenia pozwala na dołączenie zewnętrznego systemu nagłaśniającego.

 

W komplecie zestaw gier i zabaw interaktywnych.

   Magiczny Dywan - opis gier FUN I

   Magiczny Dywan - opis gier KODOWANIE I-III

 

Pakiet gier kodowanie dla klas I – III  przeznaczony do edukacji wczesnoszkolnej kl. I-III zawiera gry o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej rozwijają koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną i myślenie komputacyjne. Zawierają także elementy kodowania-dekodowania i umożliwia naukę programowania bez użycia komputera – poprzez zabawę i ruch Spełnia wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.


Na każdy etap przygotowany został pakiet składający się obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.

Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera:

  • Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
    • każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
    • gry i zabawy w zestawie: „Szachownice”, „Domino”, „Port Morski”, „Kodowanie - dekodowanie”
  • Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w edukacji wczesnoszkolnej (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
  • Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
  • Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
  • karty z instrukcjami do gier

 



Produkty uzupełniające

KodNazwaIlośćCenaWartość
Podgląd
U180
Montaż Magicznego Dywanu (821001, sprzedawany osobno)1
350,00 zł
350,00 zł

Produkty polecane

Tematyka strony: wyposażenie szkół, wyposażenie przedszkola, pomoce edukacyjne, pomoce dydaktyczne, wyposażenie żłobków i przedszkoli
Kliknij, aby się z nami skontaktować