Darmowa wysyłka zamówień internetowych od 150 zł. Przelew 14 dni dla placówek publicznych.

Terapia ucznia w ramach indywidualizacji nauczania Zobacz większe

Terapia ucznia w ramach indywidualizacji nauczania

199042

Produkt dostępny

49,90 zł



Pobierz plik

Więcej informacji


Książka jest kontynuacją opracowania „Diagnoza ucznia w ramach indywidualizacji nauczania” oraz odpowiedzią na zapotrzebowanie nauczycieli i pedagogów, którzy po zdiagnozowaniu różnorodnych zaburzeń w zakresie funkcjonowania psychoruchowego u swoich uczniów chcą podjąć odpowiednie oddziaływania terapeutyczne. Poradnik zawiera propozycje różnorodnych ćwiczeń stymulujących rozwój zaburzonych funkcji: motoryki małej i dużej, lateralizacji, analizatorów - wzrokowego i słuchowego, mowy i języka oraz operacji myślowych i pamięci. Dwa rozdziały poświęcone zostały zebraniu wskazówek dotyczących sposobów pracy z dziećmi ujawniającymi różnego rodzaju trudności w nauce lub zachowaniu oraz współpracy z ich rodzicami. Ważnym elementem opracowania jest część prezentująca tworzenie indywidualnego planu oddziaływań terapeutyczno-edukacyjnych dla ucznia w ramach indywidualizacji nauczania. Podręcznik zawiera również „Słowniczek terminów”, w którym wyjaśnione zostały najważniejsze pojęcia dotyczące rozwoju i terapii dziecka. Do „Ćwiczeń….” zostały dołączone 2 załączniki: „Karta diagnozy porównawczej”, do której można wpisywać informacje na temat funkcjonowania psychoruchowego dziecka i jego umiejętności. Drugi z załączników to „Karta doboru ćwiczeń usprawniających zaburzone funkcje u ucznia”. Jest to narzędzie, dzięki któremu nauczyciel po sporządzeniu diagnozy będzie mógł dobrać ćwiczenia stymulujące rozwój zaburzonych funkcji i umiejętności u dziecka. • format: A4 • 80 str.

Pobierz plik

Kliknij, aby się z nami skontaktować