Darmowa wysyłka zamówień internetowych od 150 zł. Przelew 14 dni dla placówek publicznych.

Transport


Warunki dostawy

1. Firma nie ustala minimalnej kwoty zamówienia.
2. Pomoce dydaktyczne, zabawki, artykuły plastyczne i inne drobne produkty: dostępne produkty dostarczane są w ciągu 2 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia.
Meble, pianki rehabilitacyjne (początek kodu 101): dostępne produkty wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia. W miesiącach lipiec – wrzesień wysyłka następuje w przeciągu 8 tygodni.
* W przypadku wyboru formy płatności przelewem przed dostawą, przystępujemy do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu płatności. Wówczas czas oczekiwania na dostawę może się wydłużyć o czas wymagany do zaksięgowania wpłaty.
* Jeśli potrzebują Państwo otrzymać towar szybciej, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia odpowiedniego terminu (biuro@mojebambino.pl, 0 801 577 544)
3. Za przesyłki do wartości 500 zł brutto pobieramy zryczałtowaną opłatę za transport w wysokości 25 zł brutto. W przypadku zamówień składanych przez sklep internetowy do wartości 150 zł pobieramy opłatę 25 zł.
4. Zamówienia o wartości powyżej 500 zł brutto dostarczane są na koszt firmy Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k. Zamówienia składane przez sklep internetowy o wartości powyżej 150 zł dostarczane są na koszt firmy Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k.
5. Zamówienia na meble i place zabaw są potwierdzane przez Firmę, z jednoczesnym podaniem przewidywanego terminu dostawy (dużym ułatwieniem będzie dla Firmy podanie przez Państwa adresu e-mail)
6. W przypadku chwilowej niedostępności części zamówionych przez Państwa produktów, dosyłany towar dostarczany jest na koszt firmy Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k.
7. Faktura dołączona jest zawsze do przesyłki w specjalnie oznaczonej kopercie.
8. Prosimy o kontrolę przesyłek pod względem ilościowym i jakościowym w obecności kierowcy/dostawcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania prosimy wymagać od kierowcy pisemnego potwierdzenia lub adnotacji na liście przewozowym dotyczącej powodu nieprzyjęcia paczki. Dokument ten niezbędny jest przy rozpatrywaniu procedury reklamacyjnej.
9. Jeżeli adres dostawy jest inny niż adres płatnika prosimy o bardzo wyraźne zaznaczenie tego faktu na formularzu zamówienia.

Kliknij, aby się z nami skontaktować