Darmowa wysyłka zamówień internetowych od 150 zł. Przelew 14 dni dla placówek publicznych.

FAQ


Jak złożyć zamówienie online?

Czy ceny podane w sklepie są cenami brutto?
- Tak. Wszystkie ceny uwzględniają już podatek VAT.

Jaka jest stawka VAT na produkty ze sklepu Moje Bambino?
- Stawka VAT na książki wynosi 5 %, zaś na produkty rehabilitacyjne 8 %. Pozostałe produkty obarczone są 23 % podatkiem VAT.

Czy wysyłacie Państwo fakturę VAT?
- Do każdej wysyłki dołączony jest oryginał faktury VAT.

Czy mógłbym otrzymać fakturę w wersji elektronicznej?
- Tak. Prośbę o fakturę elektroniczną należy umieścić w zamówieniu.


Ile trwa oczekiwanie na zamówienie?

Pomoce dydaktyczne, zabawki, artykuły plastyczne i inne drobne produkty:

Dostępne produkty dostarczane są w ciągu 2 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia.

Meble, pianki rehabilitacyjne (początek kodu 101):

Dostępne produkty wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia. W miesiącach lipiec – wrzesień wysyłka następuje w przeciągu 8 tygodni.

* W przypadku wyboru formy płatności przelewem przed dostawą, przystępujemy do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu płatności. Wówczas czas oczekiwania na dostawę może się wydłużyć o czas wymagany do zaksięgowania wpłaty.

* Jeśli potrzebują Państwo otrzymać towar szybciej, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia odpowiedniego terminu (biuro@mojebambino.pl, 0 801 577 544)

Czy wysyłka odbywa się Pocztą Polską czy kurierem?
- Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub firmy spedycyjnej.

Kto ponosi koszty transportu i ile wynoszą?
- Wartość kosztu transportu zależy od wartości zamówienia i formy jego złożenia.

W przypadku zamówień składanych przez sklep internetowy o wartości powyżej 150 zł, koszty transportu ponosi Sprzedający. Przy zamówieniach poniżej 150 zł koszt transportu wynosi 25 zł.

W przypadku zamówień składanych inną drogą, o wartości powyżej 500 zł koszty transportu ponosi Sprzedający. Przy zamówieniach poniżej 500 zł koszt transportu w wysokości 25 zł ponosi Kupujący. 
Klienci województwa łódzkiego nie ponoszą kosztów transportu.

Czy sprzedajecie Państwo również produkty używane?
- Nie. Sprzedajemy wyłącznie nowe produkty.

Czy mogę odebrać towar osobiście?
- Owszem, istnieje taka możliwość. Przed przyjazdem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, aby ustalić termin i miejsce odbioru towaru. (telefon: 0 801 577 544. e-mail: biuro@mojebambino.pl)

Czy realizujecie Państwo wysyłkę poza granicę Polski?
- Tak. Koszty wysyłki ustalane są wówczas indywidualnie. Klientów zagranicznych obowiązują ceny eksportowe. Aby uzyskać kontakt do osoby zajmującej się eksportem, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: biuro@mojebambino.pl

Czy możliwe jest anulowanie zamówienia?
- Zamówienie może być anulowane tylko do momentu przesłania przez Sprzedającego informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji. Wymaga to jednak przesłania na adres e-mail - zamowienia@mojebambino.pl - oświadczenia o rezygnacji z zamówienia.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?
- Sprawa wygląda podobnie jak z rezygnacją. Modyfikacja zamówienia możliwa jest wyłącznie do czasu przesłania przez Sprzedającego informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji.

Czy możliwe jest wysłanie zamówienia na inny adres niż podany przy rejestracji?
- Oczywiście. Należy jednak powiadomić o tym Sprzedającego przed realizacją wysyłki.

Zginęła mi faktura VAT, czy mogę uzyskać jej duplikat?
- Oczywiście. W razie konieczności wysyłamy duplikat.

Jakie formy zapłaty Państwo akceptujecie?
- Podstawowe formy płatności to pobranie, przelew przed dostawą, przelew 14 dni, szybkie płatności online.

Placówki publiczne mają możliwość wyboru płatności przelewem 14 dn od dnia otrzymania towaru, płatności za pobraniem, przelewem przed dostawą, szybkim przelewem online.

Pozostali klienci mają możliwość płatności za pobraniem lub przelewem 0 dni (przed dostawą) albo szybkim przelewem online.

Czy istnieje ryzyko, że przy zakupie większej ilości sztuk danego produktu braknie go na magazynie? Czy wówczas wysyłacie Państwo część czy czekacie na dostawę i wysyłacie całość?
- Owszem, może się tak zdarzyć, że akurat zabraknie danego produktu. Wszystko zależy wówczas od tego, jak życzy sobie Kupujący. W celu jak najszybszej realizacji zamówienia w pierwszej dostawie wysyłane są zazwyczaj wszystkie produkty dostępne na naszym magazynie. Jeśli na magazynie nie mamy któregoś z zamówionych towarów, to dosyłamy go jak tylko stany magazynowe uzupełnią się. Oczywiście koszty dosyłek w takiej sytuacji pokrywa Sprzedający.

Przy wkładaniu produktów do koszyka byla informacja, że wszystkie produkty są dostępne. Teraz otrzymałam dostawę z częścią towaru. Dlaczego?
- Dostawa pomocy i mebli odbywa się z dwóch odrębnych magazynów, zatem mogą Państwo otrzymać towar w dwóch różnych terminach. Do każdej dostawy dołączona będzie oddzielna faktura.

Na jaki okres udzielana jest Gwarancja?
-Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy lub dłuższy zgodnie z treścią gwarancji załączonej do produktu.

Dostarczony produkt nie spełnia moich oczekiwań, czy można go wymienić lub zwrócić?
- Aby zwrócić bądź wymienić nieużywany/niezmontowany produkt należy wypełnić formularz on-line https://www.mojebambino.pl/content/19-reklamacje. Produkt można odesłać na adres firmy bądź oczekiwać na kontakt koordynatora zgłoszenia, który zleci odbiór od Państwa. Koszt transportu jest po stronie Kupującego. Szczegółowe zasady zwrotu bądź wymiany opisane są w Regulaminie Sprzedaży.

Co zrobić gdy zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem lub dołączoną do paczki fakturą?

 - Należy pilnie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, które zweryfikuje poprawność zamówienia i w razie konieczności poinstruuje jak złożyć reklamację.

Biuro Obsługi Klienta: biuro@mojebambino.pl, telefon 0 801 577 544

Dział Jakości: https://www.mojebambino.pl/content/19-reklamacje

Co zrobić gdy odebrany towar dotarł uszkodzony?
- Dokładamy wszelkich starań by takie sytuacje nie miały miejsca jednakże, gdyby doszło do takiego zdarzenia należy spisać protokół uszkodzenia, a następnie złożyć reklamację za pośrednictwem formularza on-line https://www.mojebambino.pl/content/19-reklamacje

Jaki jest czas na odpowiedź w sprawie reklamacji?
- Dokładamy wszelkich starań aby odpowiedź na przesłane zgłoszenie dotarła do Państwa możliwie jak najszybciej. Maksymalny czas w jakim zostanie ona przesłana to 14 dni w przypadku konsumentów oraz 30 dni w przypadku podmiotów gospodarczych.

Jakie uszkodzenia nie są objęte Gwarancją?
- Niewłaściwe przenoszenie towaru, samodzielna ingerencja w towar, niewłaściwa konserwacja bądź przechowywanie niezgodne z zaleceniami sprzedającego mogą przyczynić się do utraty uprawnień wynikających z Gwarancji. Zawsze jednak gdy jest to możliwe, proponujemy naprawę/serwis produktu po preferencyjnych warunkach cenowych.

Co w przypadku gdy czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji, ale termin opłacenia faktury sprzedaży dobiega końca?
- Złożona reklamacja nie wpływa na odroczenie terminu płatności. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Reklamacji: https://www.mojebambino.pl/content/19-reklamacje


Kliknij, aby się z nami skontaktować