Darmowa wysyłka zamówień internetowych od 150 zł. Przelew 14 dni dla placówek publicznych.

Reklamacje


Szanowni Państwo,

w celu złożenia zgłoszenia reklamacyjnego bądź też chęci wymiany/zwrotu zakupionego u nas Towaru prosimy o wypełnienie
formularza on-line (kliknij tutaj) lub pobranie formularza PDF do odręcznego wypełnienia i przesłania mailem, faxem albo listownie na adres firmy

Aby zgłoszenie zostało przyjęte niezbędne są:
  • dane Płatnika (nazwa, adres, telefon, adres mailowy)
  • dane dotyczące towaru (kod produktu, opis reklamowanej wady oraz żądanie kupującego)
  • numer dowodu zakupu
  • data otrzymania przesyłki i zaistnienia wady
  • zdjęcia uszkodzeń
  • w przypadku mebli pieczęć producenta
  • w przypadku uszkodzeń doręczeń DPD protokół szkody spisany z kurierem
Skrócone warunki reklamacyjne:
  • Zwrot – 10 dni kalendarzowych od dnia dostawy
  • Wymiana na życzenie – 10 dni kalendarzowych od dnia dostawy
  • Rozbieżności ilościowe – 7 dni kalendarzowych od momentu dostawy
  • Reklamacje – 2 lata od dnia zakupu
  • Uszkodzenia w transporcie – 3 dni kalendarzowe od momentu
Szczegółowe informacje nt. warunków serwisu gwarancyjnego znajdują się w regulaminie sprzedaży:
dla Klientów prywatnych
dla Podmiotów gospodarczych


Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją w sprawie Twojego zgłoszenia wypełnij zgłoszenie klikając tutaj.

Dział jakości - kontakt
FaxFax 42 280 72 78
Reklamacje
reklamacje@mojebambino.pl

Zwroty
zwroty@mojebambino.pl
Karolina Walecka
Pracownik Działu Jakości
k.walecka@mojebambino.pl
42 280 72 05

Paulina Pawłowska
Pracownik Działu Jakości
p.pawlowska@mojebambino.pl
42 203 72 73

Roksana Nowak
Specjalista ds. Jakości
r.nowak@mojebambino.pl
42 280 73 13

Monika Bartosik
Starszy specjalista ds. Jakości
m.bartosik@mojebambino.pl
42 280 73 24
607 717 788
Odwołania
reklamacje@mojebambino.pl
Magdalena Wojtecka
p.o. Kierownika Działu Jakości
m.wojtecka@mojebambino.pl
532 845 968
42 280 73 08

Kliknij, aby się z nami skontaktować