Darmowa wysyłka zamówień internetowych od 150 zł. Przelew 14 dni dla placówek publicznych.

FAQ


Czy ceny podane w sklepie są cenami brutto?
- Tak. Wszystkie ceny uwzględniają już podatek VAT.

Jaka jest stawka VAT na produkty ze sklepu Moje Bambino?
- Stawka VAT na książki wynosi 5 %, zaś na produkty rehabilitacyjne 8 %. Pozostałe produkty obarczone są 23 % podatkiem VAT.

Czy wysyłacie Państwo fakturę VAT?
- Do każdej wysyłki dołączony jest oryginał faktury VAT.

Czy mógłbym otrzymać fakturę w wersji elektronicznej?
- Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną obrazu dokumentów rozliczeniowych, co jak najbardziej uprawnia Sprzedającego do wystawienia faktury drogą elektroniczną.

Jak mogę złożyć zamówienie?
- Informacje odnośnie składania zamówień znajdują się w Regulaminie sklepu oraz w zakładce Jak złożyć zamówienie.

Ile trwa oczekiwanie na zamówienie?
- Przy płatności przelewem przed dostawą, realizacja wysyłki następuje do 14 dni od dnia zaksięgowania wpłaty. W pozostałych przypadkach realizowana jest w ciągu 7-14 dni od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W przypadku zamówień meblowych i pianek rehabilitacyjnych (początek kodu 101) realizacja przewidziana jest do 3 tygodni od dnia jego potwierdzenia. Jeśli jednak potrzebują Państwo otrzymać towar szybciej, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia odpowiedniego terminu.

Czy wysyłka odbywa się Pocztą Polską czy kurierem?
- Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Kto ponosi koszty transportu i ile wynoszą?
- Wartość kosztu transportu zależy od wartości zamówienia i formy jego złożenia. W przypadku zamówień o wartości powyżej 500 zł koszty transportu ponosi Sprzedający. Przy zamówieniach poniżej 500 zł koszt transportu w wysokości 25 zł ponosi Kupujący.
Jednak w przypadku zamówień składanych przez sklep internetowy o wartości powyżej 150 zł, koszty transportu ponosi Sprzedający. Przy zamówieniach poniżej 150 zł koszt transportu wynosi 25 zł.
Klienci województwa łódzkiego nie ponoszą kosztów transportu. W koszyku zamówienia internetowego może pojawić się koszt 25 zł, jednak nie zostanie on uwzględniony na fakturze.

Czy sprzedajecie Państwo również produkty używane?
- Nie! Sprzedajemy wyłącznie nowe produkty.

Czy mogę odebrać towar osobiście?
- Owszem, istnieje taka możliwość. Przed przyjazdem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, aby ustalić termin i miejsce odbioru towaru.

Czy realizujecie Państwo wysyłkę poza granicę Polski?
- Tak. Koszty wysyłki ustalane są wówczas indywidualnie. Klientów zagranicznych obowiązują ceny eksportowe.

Czy możliwe jest anulowanie zamówienia?
- Zamówienie może być anulowane tylko do momentu przesłania przez Sprzedającego informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji. Wymaga to jednak przesłania na adres e-mail - zamowienia@mojebambino.pl - oświadczenia o rezygnacji z zamówienia.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?
- Sprawa wygląda podobnie jak z rezygnacją. Modyfikacja zamówienia możliwa jest wyłącznie do czasu przesłania przez Sprzedającego informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji.

Czy możliwe jest wysłanie zamówienia na inny adres niż podany przy rejestracji?
- Oczywiście. Należy jednak powiadomić o tym Sprzedającego przed realizacją wysyłki.

Zginęła mi faktura VAT, czy mogę uzyskać jej duplikat?
- Oczywiście. W razie konieczności wysyłamy duplikat.

Jakie formy zapłaty Państwo akceptujecie?
- Podstawowe formy płatności to pobranie oraz przelew. Placówki publiczne mają możliwość wyboru płatności przelew 14 dni. Pozostali klienci mają możliwość płatności za pobraniem lub przelew 0 dni (przed dostawą).

Czy istnieje ryzyko, że przy zakupie większej ilości sztuk danego produktu braknie go na magazynie? Czy wówczas wysyłacie Państwo część czy czekacie na dostawę i wysyłacie całość?
- Owszem, może się tak zdarzyć, że akurat zabraknie danego produktu. Wszystko zależy wówczas od tego, jak życzy sobie Kupujący. W celu jak najszybszej realizacji zamówienia w pierwszej dostawie wysyłane są zazwyczaj wszystkie produkty dostępne na naszym magazynie. Jeśli na magazynie nie mamy któregoś z zamówionych towarów, to dosyłamy go jak tylko stany magazynowe uzupełnią się. Oczywiście koszty dosyłek w takiej sytuacji pokrywa Sprzedający.

Przy wkładaniu produktów do koszyka byla informacja, że wszystkie produkty są dostępne. Teraz otrzymałam dostawę z częścią towaru. Dlaczego?
- Dostawa pomocy i mebli odbywa się z dwóch odrębnych magazynów, zatem mogą Państwo otrzymać towar w dwóch różnych terminach. Do każdej dostawy dołączona będzie oddzielna faktura.

Na jaki okres udzielana jest Gwarancja?
-Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy lub dłuższy zgodnie z treścią gwarancji załączonej do produktu.

Dostarczony produkt nie spełnia moich oczekiwań, czy można go wymienić lub zwrócić?
- Aby zwrócić bądź wymienić nieużywany/niezmontowany produkt należy wypełnić formularz on-line. Produkt można odesłać na adres firmy bądź oczekiwać na kontakt koordynatora zgłoszenia, który zleci odbiór od Państwa. Koszt transportu jest po stronie Kupującego. Szczegółowe zasady zwrotu bądź wymiany opisane są w Regulaminie Sprzedaży.

Co zrobić gdy zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem lub dołączoną do paczki fakturą?
- Należy pilnie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, które zweryfikuje poprawność zamówienia i w razie konieczności poinstruuje jak złożyć reklamację.

Co zrobić gdy odebrany towar dotarł uszkodzony?
- Dokładamy wszelkich starań by takie sytuacje nie miały miejsca jednakże, gdyby doszło do takiego zdarzenia należy spisać protokół uszkodzenia, a następnie złożyć reklamację za pośrednictwem formularza on-line.

Jaki jest czas na odpowiedź w sprawie reklamacji?
- Dokładamy wszelkich starań aby odpowiedź na przesłane zgłoszenie dotarła do Państwa możliwie jak najszybciej. Maksymalny czas w jakim zostanie ona przesłana to 14 dni w przypadku konsumentów oraz 30 dni w przypadku podmiotów gospodarczych.

Jakie uszkodzenia nie są objęte Gwarancją?
- Niewłaściwe przenoszenie towaru, samodzielna ingerencja w towar, niewłaściwa konserwacja bądź
przechowywanie niezgodne z zaleceniami sprzedającego mogą przyczynić się do utraty uprawnień wynikających z Gwarancji. Zawsze jednak gdy jest to możliwe proponujemy naprawę/serwis produktu po preferencyjnych warunkach cenowych.

Co w przypadku gdy czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji, ale termin opłacenia faktury sprzedaży dobiega końca?
- Złożona reklamacja nie wpływa na odroczenie terminu płatności. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Reklamacji.


Kliknij, aby się z nami skontaktować